May 30, 2011

saya dah jadi tunangan orang....

haie diaries....
cerita agak basi...sebab takde mood nak memblog..hari² blogwalking aje...hihi... tp pape pun..
alhamdulillah....semua setel sudah....

macam tak percaya oke....ciknana tunangan orang??? fuhhh....bape kali dah tanye cikarif..kte dah tunang ker???
hoho...agaknye kalo ciknana depan dia, dah kena pelempang sebijik gaknye...haha..♥

seyes oke...mmg tak percaya......agaknye nnt dah kawen pun tanye...kite ni dah kawen ke????..hahahah...

oke la...meh layan pic yang ada dulu...
.
  



my beloved niece..qasrina..

my bro...merangkap photographer yang amatur..haha


dayang² yang tak berfungsi..pas snap dis pic..dowang trus lari kuar..tinggal ciknana sengsorang

my sis..hihi
my fwen..thx 2 all of u..sebab memeriahkan majlis...
masa ni dowang masih dalam separa terkawal.hihi
ni ble dah takley nak cakap pape...hihi
my future MIL...
cikarif family..

from cikarif to ciknana♥
i ♥ pink

..secara rasmi nye ciknana dah pun menjadi tunangan cikarif...dah nak sebulan pun kan...kejap je..ada masa 6 bulan lagi untuk ke langkah seterusnye...

BTW..i want give a thank to my sis and my future SIL..sebab menjodoh²kan kami berdua...
ni la sista² nye..♥ 

done...♥ 


2 comments:

Cik Lijah - BuKan PuTerI CinDeReLla said...

congratz dear.....!!!
suke sgt baby pink.......!!! cantek dear....

ciknana said...

terima kasih cik lijah...hihi..♥