September 8, 2013

Untuk awak

To..awak

Sy x pasti awak bace @ x blog sy ni...hope awak bace @ terbace la..mcm sy terbaca blog awak tu...pasal satu perkara yg sy x tau nk gambarkan macam mane..wpun ade yg menyalahaggp perasaan sy slps bc blog awak tu...

Awak...

Sy mtk maaf di atas ape yg berlaku...saya x patot layan awak sebegitu..tp bg la saya tenangkan hati sy yg marah...mcm awak ckp dulu2 bile sy marah...awak xnk agkt henpon sbb nk bg sy bertenang dan xmo gaduh2...jd bg la sy sejukkan hati dulu..wpun saya tau sy berdosa...ampunkan saya awak!

Awak...

Mungkin sy terlalu terpengaruh dgn cerita @ novel yg happy ending..yg mana heroin dpt hero yg caring...loving..yg perfect kate org kann....tp sy cube jd heroin yg perfect mcm dlm cite tu...wpun percentage ng berjaya tu sgt la nipis..tp sy cube..cube dan terus mencube...

Awak..

Saya bukannla cikgu sastera yg pandai bermadah2..sy bukan la cikgu BM yg pandai menyusun ayat...saya hanya berckp atas pemahaman saya..yg mungkin bole buat org slh faham...sy mtk maaf awak...maafkan segala percakapan saya..

Awak...

Maafkan salah silap sy..maafkan perbuatan saya..maafkan percakapan saya...maafkan semua nye..

Saya cube menjadi yg sempurna dan harap awak pun macam tu gak...kte cube melengkapi ant 1 sama lain..

Saya sayang awak dunia dan akhirat....insya'allah

No comments: