October 17, 2012

tabah kan lah hati ini

haiiiii...
mmg lama kn nana x update blog ni...lagipun ade ke insan yg nak bace blog picisan kite ni...
huhu...giler lama x update dari mak buyung dah kuar pun baby nye..dah abis pantang pn..sampaikan blog account da bertukar wajah...tp blog still di takuk tu je...hihi

actually banyak yg nak diceritakan...pengalaman bersalin...pengalaman berpantang...citer tentang baby...macam-macam nk dicoretkan...tp tak tau le..mood slalu ke laut...huhu

ari ni sekali lagi mood ke laut...bile terbace blog my hubby...nak nanges...kenape dia bersusah payah cam tu...tak tau nk ckp macam mana...ape yg nana rase...nak nanges..marah...serba salah...geram...ntah la..
nk share pun cam tak pasti...perlu ke share dgn org lain..huwaaa..

buat encik suami...seandainye kamu bace belog saya ni...kenape kamu sanggup buat kerja gila mcm tu...
demi anak dgn isteri?? kalo jd ape-ape pada awak...ape saya nk buat..huhu...sy harap awak jgn buat kerja gila macam tu lg...kalau dlm kesusahan...kte kongsi la bersama...mmg mulut saya jahat skit...tp saya sayang awak...

saya sayang awak Arif bin Abd Manaf dan our princess Nureen Amani


stop..tak bole nk menaip lg.......


2 comments:

.:Wanie:. said...

share la nana..mne tau kalo2 ade org boleh bg pendpat...:)

ciknana said...

malu la cik kiah wani...hihi